Atnc bende serklajliyim 28+2 günlük bugün gittim Doktor a açılma vs. Birsey yok ama yine de tedbir amaçlı yaptıralım ne olur ne olmaz dedi doktorun özelde bu arada. Ben de hem ozel3 hem bilkent şehir hastanesine gidiyorum bilkent şuana kadar hiç ciğer geliştirici yapalım demedi bende bugün tereddüte kaldim yaptırsam mi diye haftaya bilkentte randevum var orda soracağım tekrar birde bu iğne nasıl yapılıyor yatış mi oluyor nasip bilmiyorum bilgisi olan var mı