Burnosunn_annesi Burada kaç doktora gittim hepside böyle canım ilgisizler kendi doktoruma gideceğim 15 güne parayla ama en azından bebeği görüyorum kilosu boyu her şeyini anlatıyor mesaj atıyorum tahlil olsun ilaç olsun bakıyor yazıyor hak ediyor normalde devlete gitmiyordum yakın diye gideyim dedim yine pişman oldum 😂