GirlandBoy_Mom canım benim de öyle başından beri çok aşağıda hissediyorum doktoruma her söylediğimde sorun değil rahim ağzı uzunluğun iyi dedi ben doktorumu değiştirmek durumunda kaldım dün kontrole gittim çok aşağıda dedim bir şey olur mu uzun uzun baktı senin ağrın var mı dedi e bazen oluyor dedim alttan ultrasonla bakmam lazım dedi mecbur kabul ettim baktı rahim ağzında şişme olmuş ağır iş mi yaptın dedi ama yapmamıştım bir sorun olmaz ama ağrı baskı hissedersen beklemeden gel dedi ve haftada bir görmek istedi. Öyle ki bir ara suyu fazlaydı dönüyordu ay düştü kaydı gitti sanıyordum sanki direkt aşağıda anlamadım gitti