Atmacaa Kızlar 37+0 bel yanması agrı ve oturup kalkarken kasıklarım çok ağrıyor sürekli ağrı gelip gidiyor sizce neden. Öyle oluyor
elfbcr Atmacaa bende 37 yim bu haftadan itibaren bebek kanala iyice yerleşiyormuş sanırım ondan ağrı oluyor ve artı olarak bende idrar yolu enfeksiyonu var o da ağrı yapıyor