Evdebikedi Yakın doğu üniversite hastanesinde tüp bebek yaptıran var mı? Haziran ayı için tüp bebek planlaması yaptık doktorumuzla ilk defa deneyeceğim ve tedirginim
Avokadoluhayat Evdebikedi ben 2 sene önce yaptırdım. İlk denememizde tuttu çok şükür 🙏 güzel haberler alın inşallah 🙏
Evdebikedi Ailenizle, sağlıklı mutlu ömürler dilerim. Bana da kısmet olur inşallah böyle güzel haberler vermek
Avokadoluhayat Evdebikedi inşallah Allah nasip etsin, sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 🙏 çokk mutlu olun 🌸