Ozgebarut Hanımlar iyi akşamlar, 1 subatta kürtaj oldum dün doktora gittim. Kan tahlili verdi ama beta hcg değerim 459 çıkmış? Bu hormon zamanla mı düşüyor bilgisi olan varmı?
Ozgebarut Kumru82 geçmiş olsun canım sana da. Çok doktorla görüştüm kimse genetik test önermedi yaptirmadım.