beygmsgl Daha önce ki gebeliğimde çok erken doktora gittiğim için bu gebeliğimde 8.haftayı beklemek istedik. Ctesi günü 17 mayısta doktor kontrolümüz vae kontrolden önce beta yaptırdık değer 79.440 çıktı tam 8+0 haftalığız. Sizce nasıl ?
minigimleseruven beygmsgl bu haftalarda betanın bi önemi yok ki , önemli olan kese olusmasi , kesenin içinde bebisin olusmasi ve kalp atışını duymak, insallah gittiğinde ucunu de görürsünüz 🙂 güzel haberlerle gelin
Helink Artısı önemli olan daha öncekilerine kıyasla bakmak gerekir de bu aylarda folikasit kullanımı önemli insallah onu atlamazsınız ve sağlık ocağında hamileyim derseniz tahlil yaparlar öyle gidin doktora sağlıkla alın kucağınıza