Kızlar sabahtan beri bebeğimi hissetmiyordum nst girdim doktorumla görüştüm bekleme dedi gün boyu hissetmemen normal değil dedi sancım 20 çıktı geri sıfır oldu bebeğimi de nst de hissettim kalp atışı çok şükür iyi yarın kendi doktoruma gidecegim açıklık var mı diye ebe bakmak istedi kabul etmedim