Sans_seninle En önemli şey stres yapmamanız. Bunu aşar her şeyi akışına bırakırsanız problem de yoksa zaten oluyor. Xaten yeni evliymişsiniz. Bana kalırsa ilk bir senede eşler için alışma süreci olarak geçse daha iyi ama karar elbette sizin eğer 30 yaşının altındaysanız 1 sene kadar denemeniz sonra doktora gitmeniz gerekiyor doktorlara göre. Ne kadar ilişkiden sonra yatsanız da kalçanızı kaldırsanız da stres yapmayın. Ben ilk denemeye başladığımda kalçamı kaldırarak yattım ettim yumurtlama günlerime dikkat ederek gün aşırı ilişki oldu ama olmadı en sonunda olacağı varsa olur ya dedim dikkat etmedim hiç hemen kalktım ettim o ay hamile kalmışım :) Kan verin doktor tavsiyesiyle tabi folik asite de başlayın değerlerinizden düşük olan varsa tamamlayın