fdmoksz33 Ozlmulpk yarın sabah banada yatış verecek canım doktorum 40+6 olyoz yarın suni ile doğumu baslatacaklar kolaylikla sağlıkla doguralim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah canim
Nesrin1111 Ozlmulpk benimde sabah yatışım olacak suni sancı alacağım Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah
Nesrin1111 fdmoksz33 bende aynıyım seninle 40+5 yarın sabah benimde suni ile sancım başlatılacak Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🌸🌸
Ozlmulpk fdmoksz33 özel mi devlet mi ya özelde kendi isteğinle bana suni verin normal doğum denemek istiyorum diyebiliyor muyuz
fdmoksz33 Ozlmulpk sehir hastanesi canım benimki devlet yani hem.ozel hem şehir hastanesi takipliydim ben ama şehirde Hastanesi’nde dogurmak istedim
Yogurtlupilav Ozlmulpk bende bendee yarın doğuruyorum 😍 Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Doğumum ve sezeryan olacak olmasına rağmen sancılarım ve kasılmalarım başladı, heyecan dorukta inşallah bu geceyi de atlatırız ☺️