xkelebekmis ara ara ağrı bende de oluyor, bu hafta doktora bir uğrayıp sormayı düşünüyorum, bulantım da azalmakla beraber hala devam ediyor malesef. İlk hamileliğimde hiç yaşamamıştım bunları ama yaşın da etkisiyle zorlanacağım sanırım biraz. İşe gelmek gözümde büyüyor şimdiden