Merhaba kızlar 24nisanda tüp bebek transferi oldum ogunden beri geçmeyen bi şişkinlik var asırı rahatsız ediyor aynı durumda olan warmı bide kabızlık başladı hiç iyi deilim duphaloc kullan dedi doktorum oda sancı yaptı herpsi birbirine karıştı bu şişkinlik için ne yapmak lazım gebelikte notmalmiş ama bi çaresi yokmu bunun