Mrdilan_ Kızlar şehir hastanesine gidiyorum her defasında farklı doktora iyi bi doktor bilen varsa isim önerisi yapabilir mi ???🥲💕
Mrdilan_ 5bmerve emrah göçere almıştım bende yarın için iyimidir acaba diye düşünüyodum teşekkürler canısı
birhemsireanne Arzu Karakaş Aydın var biraz despot gelebilir ama bilgili bir doktor. Ayrıca normal doğum düşünüyorsanız kesinlikle ona gidin. Eğer sezaryen düşünüyorsanız da Yelda hanımı tavsiye ederim çok ilgili tatlı bir doktor, ameliyatlarını da kendi yapıyor.
Tontisinannesi Mefküre Eraslan Şahin e gidiyorum ben de gayet bilgili öyle anlattıkları gibi azarlamıyor bence açıklayıcı konuşuyor öneririm
Nezihahasan Ben 3 ay önce doğum yaptım hep erdem Şahin’e gittim gayet sakin ve iyiydi ama doğum yaptığım sıra venhar Ceyhan vardı nöbetçi sonraki kontrolume ona gittim oda çok iyiydi