Nilozof merhaba sizi bilgilendireceğimi yazmıştım unutmuşum. ben medovada fuat demire gidiyorum, hastanede epidural anestesi ile normal doğum yapılıyormuş kontrollerime devam ediyorum inşallah doğumu da orada düşünüyorum. Siz buldunuz mu doktorunuzu karar verdiniz mi