Annekuzusu06666 Hareketlerini hissediyordum ikinci gebeliğim ama bugün çok az nerdeyse hiç hareket etmedi normalmidir
Nuruzunn Annekuzusu06666 normaldr hergün hissediyorsan ve 1 gün boyunca hiç hissetmediysen acilde bir görün
Busra2013 Annekuzusu06666 benimde 19+6 aksma 20 gircz 1 haftadir hissediyorum ikinci gebeligim hergun 1 deda 2 defa hissederdim bugun hissetmedim :(
Bumah Annekuzusu06666 gün içinde kaç defa hareket ediyodu ben uzanıp karnıma dürtüyorum su içip sonra hareket ediyo sizde bi deneyin isterseniz
Ebruebos Annekuzusu06666 normalmiş arada hissetmemek. Günümüz aynı bende bi gün hissediyorum bi gün tık yok bazen çok net oluyor. Doktorum 20. Haftalardan sonra her gün hissedersin şimdi bi kaç gün hisseder sonra hissetmezsin dedi.
Nursemom90 Çok kolay pozisyon değiştiriyorlar bu haftalarda birgün hissedip üç gün hissetmediğim oluyor
Annekuzusu06666 Nursemom90 seninki kaç haftalık bende normalde hergün hissediyordum ama bugün bir iki kere hissettim başka yok çikolata yedim olmadı bi kaç dürttüm yine yok korktum açıkcası
Nursemom90 Annekuzusu06666 20+3 benimki. Bende üç gün hissetmeyip korkup gittim doktor bu açıklamayı yaptı birde plasentam öne geçmiş yani çok sık yer değiştirebildiği için normal hissetmemek. Yinede için rahst edecekse git derim yarın
Annekuzusu06666 Bumah bugünden daha çok ediyordu bugün hiç denecek kadar az etti bi deneyeyim teşekkürler kuzum
Annekuzusu06666 Ebruebos evet bazen o kadar net hissediyorum ki bugün bir azaldı nedense demekki normal bu haftalarda düzensiz olması
Busra2013 Annekuzusu06666 benim 18 de hissetim hergun ole yemekten sonra uzaninca kibildar ama ole cok degil