Merhaba kızlar
Bebeğim 8 aylık ve çok iştahlı bir bebek
6 aylikken ek gıda başladık. Ek gıda, mama ve anne sütü alıyor ama kilosu 2 aydır artmadı 8.2 kilo
Boyu ise 1 cm uzamış 71 cm olmuş. Çok üzülüyorum sizce aç mı kalıyor? Ama iştahı hep var acaba beni yetersiz mi besliyorum ne yapacağım çok üzülüyorum tavsiyeler verir misiniz