Kızlar başına böyle bir şey gelen ya da bilgisi olan var mı? Bebeği besleyen damarımda darlık varmış karın çevresi biraz zayıf çıktı. İki farklı doktora gittim biri kilosunu 1700 ölçtü(devlet), diğeri 1500 ölçtü(özel)ama gerilemiş dedi 1500 ölçen özel yani. Nasıl beslenmeliyim dedim beslenmeyle alakası yok damarınla alakası var kan sulandırıcı zaten kullanıyorsun yapacağım bir şey yok. İleriki haftalarda beslenmesi zayıflarsa veya rahmin daralırsa bebeği erken alabiliriz falan dedi.
Zaten yeterince çok zor süreçlerden geçtim hala da geçiyorum. Başına böyle bir şey gelen kimseler var mı beni biraz ferahlatın lütfen 🙏🏼 ihtiyacım var.
Devletin doktoru da her şey normal diyor hiçbir kusur yok diyo kime inanacağımı şaşırdım kaldım.