Maddi durumun varsa özel derim ben durumum vardı ama 2.doğumu devlette yaptım başıma gelmeyen kalmadı devlet mi aslaaaa tabi bişi olacaksa kaderde varsa özeldede olur ama bu benim şahsi fikrim devlette çok kişi olduğu için Dr bıkmıs özelde hiç değilse daha özenliler