minikelebek_ çok iyi anlıyorum sizi bende elim kalbimde acaba iyi mi , neden hareketi hissetmiyorum , ama şunun kilosu bana yakın o hissetmiş , ya bişey mi oldu .. diye diye yiyordum kendimi resmen taki o tekmeyi hissedene kadar ha bu süreçten sonrada bugün daha az hareket etti düne göre paronayaklığı başlicak sizi uyariyim 😂😂 bide karnınızı dürtüp uyuyor mu tepki versin diye karnınızla uğraşmaya başlaycaksınız 🫣 çok güzel duygular rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı ❤️🤲🏻