Kbr-cnbrc Minnakpopus ayy ilk hamilelik hiçbirşey değilmiş gerçekten bu benim erkek bebiş ondanmıdır yoksa yaş daha ilerledi ondanmıdır bilmiyorum çok zor 🤣
Minnakpopus Kbr-cnbrc bence yaş çok büyük bir etken ya 🫣 ikiside erkek benim ama yaş faktörü çok ortada😂 neyse vaktiyle sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
Htcilbay Kbr-cnbrc peki ben ne yapayım arkadaşlar. İkizlere hamileyim ilk 4 ay mide bulantısı hemen o bitti dedim kaburga argisi bir ay sonrası hem kaburga hem sirt ağrısı şimdi 28+3 olduk göbeğim dıştan değil içten yırtıliyor sanki canım çok fena yaniyor.
Kbr-cnbrc Htcilbay Ahh senin 2 kat yaşıyorsun tabi canım yaa Rabbim yardım etsin geçsin bitsin bu günler hayırlısıyla yaa 🥲
Kbr-cnbrc plajterligi kesinlikle ayni durumdayız canım gülelim mi ağlayalım mı bu duruma bilemedim 🤣 bende kişisel temiZliği bakmadan yapıyorum artık bide jiletle temizliyorum kestim kaç kere görmediğim için 🤣🤣
plajterligi Kbr-cnbrc keserim diye bende korkuyordum burda yorumlarda gillette venüs riviera önermişlerdi onu aldım kesinlikle tavsiye ederim ❤️
Htcilbay Kbr-cnbrc Amin inşallah cnm ama inanın bnm bide 4 yasinda kızım var bide bu ikizler le nasıl olacak herbirini üzmeden nasıl bakacam. Rabbım hepimizin yardımcısı olsun. İş doğduktan sonra başlıyor bide yardım edeni olmayan birileri için Rabbım iki kat daha fazla yardımcısı olsun.
plajterligi Kbr-cnbrc yok 1 aydır kullanıyorum hiç kesmedi, oynar başlıklı ve çok yumuşak, görmeden almama rağmen çizme bile olmadı, indirimde gördükçe alıyorum bence bi şans verip deneyin derim
Kbr-cnbrc plajterligi denicem cnm çok sağol ya valla her seferinde kesiyorum bide onun acısını çekiyorum
__Kubracik01__ Kbr-cnbrc bende bugün 27 oldum aynı durumdayım bebek büyüdükçe artan ağırlık mesaneme baski yapmaya başladı her dk tuvaletteyim
Kbr-cnbrc __Kubracik01__ bende öyleyim sürekli tuvalet ihtiyacı oluyor geceleri uyuyamıyorum bide göğüslerim çok büyüdü benim ağrıyor
EsmanurTorun Kbr-cnbrc bugün 28+0 oldum geceleri sırt üstü uyumamak için bin kere uyanıyorum kemik ağırlarım arttı magnezyumu 2 ye çıkartıcam galiba :( ve akşamları daha çok büyüyor karnım asla gündüz gibi olmuyor :))
Kbr-cnbrc Htcilbay o kadar haklısın ki Rabbim kolaylaştırsın inşallah benim ilk kızım prematüre erken doğdu tek başıma büyüttüm destek yokdu yanlışlık çok zor iyi bilirim ama inanıyorum Rabbim kolaylaştırcak bunuda sende inan zor ama başarabiliriz 💕
Htcilbay Kbr-cnbrc inşallah cnm hep iyi pozitif düşünüyorum. Herkes aboo iki erkek zor olacak diyor. Hayır bunun kızı erkeği yok bütün cocuklarda zorluk olabilir ama bnmkiler sakın gaz sorunu yasatmayan bol bol emzirdigjm bebeklere sahip olacağım inşallah diyorum. Evrene güzel mesaj gönderiyorum. En azından kendimi öyle avutuyorum. Nasip kısmet inşallah hepimizin güzel zamanları olur. Evlatlarımıza bizde sağlıklı oluruz inşallah.