Elifcr1 anlıyosun doğum sancısını benim 36da ciddi kasılmalarım olmuştu neredeyse doğuracaktım nst 100lerde çıkıyodu ama kesildi o günden sonra sık sık kasılmalarım oldu öyle şiddetli ama doğum sancısı başka bişey ben direkt anladım ne suyum geldi ne nişanım asla geçmeyen şiddetlenen duşla dinlenmeyle rahatlamayan bir sancı adet sancısı gibi olmuştu benim asla geçmedi artarak devam etti nefes almakta zorlanıyordum ilkse korkmayın biraz takip edin bi iki saat hala düzenli artarak devam eden sancılarınız olursa gidin bence