Kızlar selam 3. Gebeliğim ve bugün biraz yol yürüdüm sezeryan yerinde ağrı oldu beni yolda çok zorladı sizinde aranızda bu şekilde yaşayan varmı bu ağrıyi bı problem oldumu valla tedirgin oldum biraz korktum da inşallah ilerleyen zamanda daha çok artmaz😞