Zahide-123 Kızlar idrar tahlili vermiştim aşırı derece de yanmam var lökosit 224 çıkmış sizce hastaneye yatış falan yapar mı bebeğe geçer mi 36.haftadayız
Ftrhn Zahide-123 benim de yüksek ama 70 lerde sanırım. Siz bi danışın doktorunuza. Bebeğe zararı olmaz ama erken doğumu tetikler demişti doktorum ilaç verebilir