Cansuu60 Kızlar 19 +3 hamileyim bel fıtığım var devlet diyor normal doğum olur özel diyor catalda uzun süre kalamazsin sezeryan nöroloji polikliniğinden yazı alman lazım dediler başına gelen var mı hiç korkuyorum da