Unicorn01 Bebek 4 haftalık olmuş ultrasyonda ama beta 4000 çıktı niye bu kadar yüksek ?ikiz gebelik. Mi
ikra17 Unicorn01 canım rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bebişini benim de beta yüksekti hatta doktora hocam beta yüksek ikiz mi acaba diye sorduğumda ikiz olup olmadığını keseden anlıyoruz dedi tek kese vardı bende de 1 bebek yani
momBg Unicorn01 ayyy maşallah kız düşük olması daha çok stres yapıyor bence bunu hiç kafana takıp aklını karıştırma 🌺🌺😇😇
THM Kızlar bi belirtiniz varmı ne gibi değişiklik hissediyorsunuz. Bende geçen hafta cumartesi 4 haftalık olduğunu öğrendim. Sağlıcakla alalım kucaklarımıza sadece göğüslerim çok şişti başka bi belirti yok şuanlık
Mgsh THM Bende göğüslerde dolgunluk ve zaman zaman kasıklarımda ağrı yokluyor kısa kısa Pzt 2. Beta tahlilimi yaptıracağım, mide bulantısı ya da koku hassasiyeti bende henüz yok
mrp2023 THM 6.haftalarda başlamıştı belirti bende ve cok ilaç kullanmama rağmen tüp bebek ilaçları vs.