Kızlar merhaba diyabetten dolayı bugün itibarıyla Perinatoloji takip ediyor gebelikten önce vardı ama diyabetim daha doğrusu diyabet olduğunu öğrendim sonra hamile kaldığımı öğrendim bir hafta sonra o yüzden direk insüline başladık doktor bazen anmoli olabiliyor dedi bebeklerde diyabetten dolayı sizin de iş başınıza geldi mi bebekleriniz sağlıklı doğdu mu nasıl