
Kızlar 11 Mayıs evde kaset test yaptım çift çizgi çıktı .
Dün yaptım tek çizgi çıktı .
Bugün yaptım çift çizgi çıktı .
5 Mayıs 5nci gün dondurulmuş embriyo transferi oldum ve ilk transferim . Evde kendisi test yapıp kan verenler güzel sonuç alanlar oldu mu acaba ? Yarın kan vericem çok stresliyim ve heyecanlıyım