37+4 günlük hamileyim bu gün kontrolüm vardı sancı çıkmadı benekte kanalda değil ama doğum pozisyonu almış 3400 gram kilosu doktor 3700 olursa normal doğurtmam dedi devlette sizce fazlamı ya kilosu daha alır mı kilo korkmaya başladım yaşayan kilosu fazla bebek doğuran var mı kızlar aranızda 😳