Cansuuuuuuuuuuuu Kızlar 34+1 iz 2770 gr çıktı bebişimiz, başından beri iri bir bebekti, sizin kilolar nasıl şekerimde yok, 3 hazirana gün verdi doktor 37+2 falan oluyorum sanırım
3bebelihunili Cansuuuuuuuuuuuu bende bugün gittim 34+3 kilosu 3100 dedi bize daha gün vermedi 3.gebelik ay sonu tekrar çağırdı o zaman günü kesinleştirelim dedi
Masal92 Cansuuuuuuuuuuuu bizimde 34. Haftada kilosu 2800dü şuan 37. Haftadayız 3 kilo olmuş doktorumuz normal dedi
Deleted33000 Cansuuuuuuuuuuuu bende bugün gittim 32+4 üm 2225 Gr bebeğim benimki de ilerde haftasına göre
3bebelihunili Cansuuuuuuuuuuuu benim üçüncü gebeliğim diğer ikisi sezeryan olduğu için buda mecburi sezeryan olacak, 3 hafta önce kontrolde 12 Haziran olarak konuşmuştuk doğum hakkında ama bugün işler değişti, hızlı kilo alıyor doğum tarihini erkene cekebilirz dedi🤷♀️ ay sonu gittiğimde tarihimiz kesinleşecek bakalım
3bebelihunili Cansuuuuuuuuuuuu aminnn amin inşallah, artık çok agirlastim bir an önce doğurmak istiyorum 🥲 sürekli ağrı ve kasilmalarim oluyor sizde de oluyor mu bide sizin bebiş için kaç hafta önde gidiyor dedi doktorunuz?
Cansuuuuuuuuuuuu crnsydm 38. Haftam bayrama denk geliyor, planlı sezeryan olacağı için bayram haftasına gün veremiyor
3bebelihunili Cansuuuuuuuuuuuu bizimde 36+5 çıkıyor karın çevresi boyu 36+2 çıkıyor. Neden 37 de sezeryan düşünüyor doktorunuz erken değil mi?
Hasret47 Cansuuuuuuuuuuuu Bende 34 haftalık gebeyim bugün muane oldum kg 2400 küsurdu bizimde 3 Haziran doğum tarihi😀
Seymaaa05 Ya bende 34+4 üm en som 33+3 de gittim 2080 gram dedi haziranın 5 i benim doğum günüm 37+6 oluyorum o güne istiyorum bayramdan önce arefe günü acaba verir mi 🙄 erken der mi kontrlm 9 gun sonra çok merak ediyorum
Elmasekeri1 Cansuuuuuuuuuuuu 34+1 de 2300 benim minik 😊 gelişim geriliği vardı toparladık şuan nirmal dedi doktor kız bebek
Rav Cansuuuuuuuuuuuu merhaba ben de 34+0 ım bebeğin kilosu 2600 gr. Şeker testim normal. Evde de baktım o da normal. Tekrar ölçüm istedi doktorum. Sağlıklı doğması önünde bir engel midir? Karın çevresi 3 hafta ileride :/
limitless Rav Benim 37. Hafta ve 4000 kg. Baya önden gidiyor ama şeker testleri yapıldı çok şükür bir problem yok. Sizin gibi doktora sordum bende sadece iri bir bebek dedi şeker vs olmadığı için genetik olabileceğini söyledi (Genetik doğru 3700-4500 kg aralıklarında) 38. Haftada mecburi sezeryan olacak. Sağlıkla gelsinler inşallah.
limitless Rav Ve doktorum karbonhidratı bırakmamı, meyveyi de sadece tadımlık yiyebileceğimi haftalardır söylüyor. Aklınızda bulunsun sizin de. Benimde hep 2 hafta önden gidiyordu ama 32. Haftadan sonra sanırım daha da hızlandı ve 3-4 hafta ileriden gitmeye başladı.