Masal2021 Lilyeva 2 günde bir artış oluyor diye biliyorum değerin dusmediyse kimyasal değildir yarın sonucun çıkacak o zaman belli olur 4 gün gectyse yukselmistr baya
Masal2021 Lilyeva bende ayın 10 bunda kan verdim kabak gibi sıfır çıktı bugün tekrar verdim 17.3 cikti
Deryayurt Lilyeva oluyor canım benim önce 1.20ydi negatif dedi doktor. 5 gün sonra beta 26 olmuştu pozitifdi ben senin testini gördüm bence değerin yükselmiştir diye düşünüyorum 💕
Lilyeva Deryayurt İnşh canım ya amin allahım isteyen herkese biran önce versin aratmasın 🤲bende git gide koyulaştığını görünce umutlanıyorum umarım güzel haberler alırım 🌸
Lilyeva Edakultur ben bilerek bekledim bu süreçte herkes iki gün sonra bir daha ver dedi 11 inde verdim birde 14 ünde baklaım yarın ne sonuç çıkacak çok merak ediyorum sizin reglinize ne kadar var
Lilyeva Leylabngll yaptım hep pozitif ve her gün daha da belli oldu dün kan verdim bugün öğleden sonra gidip öğreneceğim 🌸
byzblcm Lilyeva sorun yok gibi duruyor canım 2 gün sonra tekrar vermen lazım ama yükseldiğini görmen lazım. Hakkında hayırlısı olsun inşallah katlanarak ilerler🥰
Deryayurt Lilyeva ben artış olduğunu düşünüyorum demiştim gayet güzel artmış maşallah sağlikla gelsinnnnn 💕
Busranur_mnts Lilyeva Ay ay ay maşallah kııızzz gebelik olmuş hayırlı olsun sağlıkla artsın Ben dün adet oldum 3. Klomene başlıcaz 🥲
Lilyeva byzblcm çok teşekkür ederim 🌸🩵 İnşh sağlıklı bir şekilde ilerler doktor pazartesi tatil olduğu için aile hekimim bugün de alalım emin olalım artıyor mu dedi bugün de kan aldı e nabıza düşmüyor Salı gününe kalsın istemedi
Lilyeva elifmomy hayırlı olsun canım 😍gerçekten yaşadıklarımız bir mucize Allah isteyen herkese yaşattın bu mucizeyi 🤲