Shr972 Mehraba arkadaşlar ikili tarama testi sonucum çıktı ama tam anlayamadım yorumlar mısınız bilenler rica etsem🙏🏼
SevvaallEr Sablonda gorulen cızelgede sütun gıbı bır deger var yeşilinde altında gozukuyor benımkıde boyleydı risksiz gormustü doktorum 3lü 4lü istememişti o yuzden 🫶🏻 inşallah saglıkla doğar😍
reyhan03K Shr972 canım birşey sorabilir miyim bende ilçe de oturuyorum hastane bana çok uzak 1 buçuk saat falan oaraya gitmeden nereden çıkartırım grafiği biliyor musun illlaki hasteneye gidip mi almanız lazim
Shr972 reyhan03K e nabizdan bakabilirsin ya da hastanenin adını ve labaratuvar sonuçları yazın oradan bakabilirsiniz ama bazen her hastanenin sitesinde olmuyor sizinki hangi hastane?
reyhan03K Shr972 baktım canım sadece sonuçlar var grafik rapor halinde yok artık detaylı ultrason var Haziran 2 de o zaman alırım gösteririm doktora
Shr972 reyhan03K anladım canım içini ferah tut inşallah sonuç güzel gelir sağlıkla alırsın kucağına bebişini🌸