Duygu027 Ben şuan 28 haftalığım ilk meleğimin kalbi durduğu için kaybettim. 7 haftalıkken çabaladım didindim. Tekrar hamile kalamadım. En son akışına bıraktım ansızın kızıma hamile kaldım.
lavin2121 Duygu027 Rabbim bidaha göstermesin sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸 benimde oğlumu kaybetmiştim rabbim tekrar nasip etti bir kızım oldu 🙏 ve şuan tekrar hamileyim 🥰
Nurrvldn Rabbim bırdaha göstermesın bende 2 düşük yaşadım çok şükür 18 haftalık olduk rabbim isteyen herkese versın