dygbck Kızlar merhaba, Marmara üniversitesi hastanesinde yenidoğan yoğun bakımı var mı ve eş refakatçi kalabiliyor mu bilgisi olan var mı
EsilaMiracAyazEren_Moms dygbck eş kalamıyor galiba bayan istiyolar. 2 doğum yaptım orda. Pendikte olan hastaneden bahsediyosunuz galiba. Yenidoğan yoğun bakımı var.
mavi_34 Nursemom90 merhaba ücretli oda tutulan üniversite hastaneleri varmış. Marmara’da böyle oda var mı biliyor musunuz?
zynppc Nursemom90 merhaba, vip oda için ne yapmamız gerekiyor. Yani tekli odada kalabilir miyiz ücretini ödeyip
Nursemom90 mombabydad evet ararsan söylerler canım doğum iznindeyim ulaşamazsan yaz bana arkadaşlara sordururum
mombabydad Nursemom90 merhaba tekrardan rahatsız ediyorum ama ben ulaşamadım . Size zahmet olmazsa sorarsanız çok mutlu olurum 🙏🏻 ben kadın doğuma randevu aldım pazartesi için . Randevusuz gidebiliyormuyum fetal dna için onuda bilmiyorum. Birde fiyat ne oluyor acaba ? Şimdiden Çok çok teşekkür ederim