Bende bir kaç kez enfeksiyon sebepli kullandım. Tabii ki bunlar daha düşük dozda ve birer haftalıktı. Ama sizin durumunuz çok başka. Hem kendi sağlığınız hem de aslında bebeğiniz için kullanmanız gerekiyor demek ki, çok daha ciddi bi durum. Kendinizi kötü hissetmeyin lütfen yapabileceğiniz birşey yok şuan. En fazla Türkiye’de de varsa bi tanıdığınız doktora sorabilirsiniz içinizi rahatlatacaksa. Ama ben olsam kullanırdım. Çok geçmiş olsun inşallah çabucak atlatırsınız.