Tubayusra
Merhaba kızlar 11 haftalık hamileyim salı akşamı kanamam geldi direk hastaneye geldim yatırdılar kanamam var ara ara ama köyü renk hemşireler köyü renkten korkma diyor ultrasonla çocuğa bakıldı şükür sağlığı yerinde yaşıyor ama üç gündür hastanedeyim üç gündür kanamam oluyor köyü renk napcagimi şaşırdım kötümü iyimi durum anlayamadim doğru düzgün bi açıklamada yapmıyorlar sadece serum takıyorlar ben gibi olan bilgisi olan varmi