maviportakal_ Hamilelik dönemi diş ağrısı yaşayıp tedavi gören var mı ağrıya dayanamıyorum yarın diş hekimine gideceğim yardımcı olur musunuz
cylnmy maviportakal_ ben de yaşıyordum dişinol diye bir ilaç var o çok iyi geldi bana sadece dişedeğdirdim ama diş etime değdirmedim
susaMom_ maviportakal_ Canım apse varsa güvenli antibiyotikler var onları kullanabiliyorsun ağrı için sadece parol veriliyor
maviportakal_ susaMom_ var mı yok mu anlamak için röntgen mi çekecekler ben daha önce hiç dişçiye gitmedim
kucukemine32 maviportakal_ merhaba ben 23 haftalik hamileyim benimde dislerim çok kötü rontgen cekmiyorlar zararli diye sadece parol kullanabilirsin dediler
susaMom_ maviportakal_ Yok canım röntgen çekmezler zaten dişini kontrol etse anlar mutlaka kadın doğumcuyla beraber kontak karar verirler
maviportakal_ kucukemine32 yaaa çürük varsa da mı öyle bende parol da işe yaramadı hafifletmiyor bile
maviportakal_ susaMom_ kadın doğumcum onay verdi gitmeme tabi diş doktoru ne der bilemem sadece çok ağrıyor parol falan da işe yaramıyor
susaMom_ maviportakal_ Canım sen git bi dişçiyle görüş vereceği ilaçları kadın doğumcuna sor hangilerini kullanabilirsen yazsın geçmiş olsun