Kızlar yarın yatışım yapılacak ,40+4 teyim.
Açılma yok
Sancı yok
Kanala inmemiş
Kilo 3700-3800
Suyu 2 gün önce iyiydi inşaallah halen iyidir
Nst 2 gün önce güzel çıktı
Yarın da yatışım var. Fitil suni sancı verecekmiş doktorum normal doğum istediğim için. Nelere dikkat etmeliyim , tavsiyeleriniz ne olur, süreç nasıl işliyor, özel hastaneye gidiyorum bana ne denilirse nasıl inanacağım , sorgulayacağım kafamda deli sorular ….