-Mrve- Haftamdayım kız bebek 2. Doğumum olacak şuan makat gelişmiş internetten araştırdım sadece bir hareket gördüm bununla ilgili sandalyeden aşağı eğilip baş aşağı durma pozisyonu hergün yapmayı düşünüyorum,bu hareketin işe yaradığı kişiler oldu mu tekrar normal doğum istiyorum başka tavsiyeniz varsa yazarsanız çok mutlu oluyorum.(Haftamın erken olduğunun farkındayım ama dönerse de baş aşağı pozisyonda kalması için egzersizlere devam etmeyi düşünüyorum)😊
AnayimBenAna_ -Mrve- doktoruna sormadan böyle egzersizler vs yapma derim. Ters bir hareket yaparsın yapmaman gerekiyordur vajinal doğum yapacağım diye bebeğini tehlikeye atmış olursun.
Melikeakkc -Mrve- canım daha 26 haftadasın erken doğuma yakın döner illaki 34+4 baş gelişte şuan ama önceden değildi. Yani acele etmeyin biraz bazı şeyleri akışına bırakın ya
asil15 -Mrve- şuan doğum için çok erken sakin yapmayın 34 yada 36 haftadan sonra bebek kendisi doner oğlumda aynıydı kendi döndü aksine bilmeden sizin gibi hareketler yaptım kordon dolandı doktora sormadan yapmayın
-Mrve- Bugün gittim sormayı unuttum, tansiyon hastaları vs için riskli olduğunu okudum sadece diğer yönlerden bi sıkıntı olup olmadığı hakkında hiç bir fikrim yok🙈
TugceOrak Melikeakkc ağzına sağlık. O saçma sapan hareketi kim çıkardı bilemiyorum ama millet delirmiş gibi kafasına göre o hareketi yapıyor. Dönmezse dönmesin çocuk, saçma sapan şeylerle riske atmaya değer mi ya ?
Melikeakkc TugceOrak herşeyi yönetmeye çalışıyorlar öyle bi araştırıp şey yapıyorlar ki. Vallahi daha kilosundan bile haberim yok. Doktor sağlıklı dedikten sonra gerisine bakmıyorum bile ya ters dönmüş düz dönmüş flan , yani nasipde neyse o olur ha sezeryan ha normal.
TugceOrak Melikeakkc kesinlikle öyle. 36 oldum dönmedi daha oğlum, hiç umurumda değil çocuğun doğal gelişine müdahale etmem, canları nasıl istiyorsa öyle sağlıkla gelsinler inşallah ♥️