birmayismasali Kızlar adet döngümün 10. Günü 22mm boyunda yumurtam vardı o gün çatlatma iğnesi oldum bugün 13. Gün az önce muayeneden çıktım catlamis mı diye bakacaktı ama hem sıvı olduğunu hem de boyut olarak 17 mm e gerilediğini ya da yeni bir yumurta olduğunu söyledi. Yani yumurta küçülerek mi catliyor ? Ben birden yok oluyor diye biliyordum. Bilgisi olan var mı
birmayismasali Yani internetten araştırdığımda yumurtanın küçülerek catladigina dair bi şey göremedim. Bence yeni bir yumurta olabilir doktor daha önce görememiş olabilir mi bugün kesin ilişki istedi
Bademmm1 Yani benimde bildiğim geri küçülmediği. Benim de 17,22 hatta 25 lik yumurtalarım vardı yeterli mm de olanları opu da alıyorlar kalanlarda zaten iğne veriliyor hem büyümesin hemde erken regl olup dışarı atmak için.
birmayismasali Bademmm1 bence gördüğü sıvı 22 mm olan yumurtanin catlamasi sıvısı çünkü catladiginda etrafında sıvı oluşuyor. 17 olarak gördüğü de yeni bi yumurta. Ama üç gün önce gittiğim muayenede nasıl 17 olanı göremedi anlamadım. Yani doktor olarak kadın çok sıcak kanlı sevecen ama sanırım tecrübeli mi değil yani küçüldü demek çok saçma
Bademmm1 3 gün uzun bir süre belki de büyümüş olabilir. 8-9 du belki büyüdü yani. Ama küçüldü demek onu anlamadım. Peki bundan sonra ne olacakmış
birmayismasali Bademmm1 bugün kesin ilişki dedi tekrar çatlatma iğnesi vurulacak mıyım diye sordum hayır dedi rahim duvarı inceligim 7.5mus ilaç vermedi onun için. Yani yumurta 17 ise bugün değilde yarın veya ondan sonraki gün ilişki olmaz mı
Bademmm1 birmayismasali 16 - 22 mm döllenme için ideal bir boyut bunu kafana takma sen hoca ne dediyse onu yap bence sonra pişman olursun.