Ben de yaşam Kemal Akpak a gittim ve doğurdum. Çok memnundum. Çok hastaya baktığı doğru ama ben bundan rahatsız olmadım. Bana söylenmesi gereken yada yapılması gereken her şey yapıldı. Sonuçta devlette ücretsiz bu kadar iyi bir hekime hele profesöre muayene olmak mücize gibi bir şey bence. Hala dua ederim kendisine