Arkadaşlar merhaba oksapar kullaniyorum iğne 4binlik bir de regenessis vitamin yazdi doktor daha önce kullanan var mı içinde omega3 balık yağı ve farklı vitaminler varmiş bunu kan sulandiricisiyla birlikte kullanmamda sakınca var mi balik yağı içerdiği için tedirgin oldum daha önce decavit kullanmistim ama midemi bulandiriyor biraktim 32 haftaligim