Seyma5454 H_selooo benim bat 23 ama az az gelen mide bulantısı ve kasıklarda iğne batması oluyor bu kadar erken belirti olur mu diğer gebeliğimde 5 gün kala böyle az az belirtiler oldu
Tam8 Benimde 22 mayis birlikte bekleyelim😊 7, 8 mayis yumurtlamada pik 9 mayistada çatlamayı gördüm ovulasyonla takip ettim iki aydir nasip
Tam8 Tam8 Şuan bir belirti yok ama daha önce su icsem bile midemde yanma acı su olmustu şuanda surekli o var ama mevsimselde olabilir tabiki çünkü midem biraz hassas
Tam8 Birde sizlere birsey sormak istiyorum 10 gün sonra erken gebelik testi yapilabilir deniyorya bu on günü yumurtlama günündenmi yoksa catlama gününden itibarenmi sayicaz
GezenTavuk_2 Vallahi belirti aramayın aramaya başlarsanız işin içinden çıkamazsınız hep öyle oluyor psikolojikman ben de ayın 23 de yapacağım test bat 24 Mayıs duruyor.
Tam8 Erken gebelik testi yapan varmi ben bugun yaptim.negatif adet 22 mayis ama 23 mayis olabilir bu ay erkenmi davrandim catlamadan sonra 10. gün
Tam8 Pofidik123_ Baya silik ama bende görüyorum yani 😊 yarin ilk idrarla bidaha deneyin bakalim erken gebelik testi degil sanirim bu