Kızlar merhaba,
Geçen sene ağustos ayında bir boş gebelik yaşadım. Bu ay da kimyasal gebelik yaşadım. Açıkçası moralim çok bozuk. Regl olduktan sonra ne gerekiyorsa tüm tetkikleri testleri yaptıracağız eşimde bende. Yaşım 29. Var mı aranızda aynılarını yaşayan? Benim gebeliklerimin hiçbirinde bebek oluşumu olmadı , sadece döllenme gerçekleşiyor. Sizce neden olabilir?