Sef15 İnsan iyi niyetli olsa da böyle saçma sapan kaoslu olayları üstüne çekebiliyor. Ben de çok yaşadım bunu, aklımdan bile geçmeyecek şeyleri insanlar kendi üstüne alıp darılıyorlar ama siz yapacağınızı yapmışsınız. Daha da peşinden kolmaya, ekstra bir şeyler söylemeye gerek yok bence. Bir de dediğiniz gibi hamilesiniz, sizin değil diğer insanların size özen göstermesi gerekiyor. Canınızı sıkıyorsa uzaklaşın gitsin. Sizden değerli değil kimse