Sedali60 Arkadaşlar bikaç saattir sırtımın tam ortasında acayip bi ağrı var 38.haftadayım var mı bu durumu yaşayanlar?
Ceylanarc Sedali60 38+2 yız bende de var özellikle ayakta çok kalınca oluyo dinlenmeye çalış canım yalancı sanci sanırım bunlar
Deletedmom342 Sedali60 günümüz aynı 🤗 bende bugün çok kötüyüm belim ağrıyo midem bulanıyo bi üşüme geldi ishalde var 😕🤷♀️
Esinerts Bende 38+3 üm ve benim de demin vardı biraz agri ama uzanınca geçti .uzanınca da gecmezse dogum oluyo
Tugba2626 15-20 dk yürüyeyim aşırı belim ağrıyor belime şiddetli baskı oluyormuş gibi hissediyorum normal mi bu ? Geçende yine ağrıdı 3 saatlik uykudan 50 kere ağrısına uyandım 😰