Bugün tam 37+0 ız ve doktora gittim sezeryana karar verdik 26 yada 27si olcak eğer erken sürpriz yapmazsa doktorum 39. Haftaya kadar zorlayalım dedi 🥲🥲 nstye girdim aslında sancılar 60a kadar çıkmadı ama doktor biraz sancın çıkmış gibi bişey dedi hissediyo musun diye sordu bende bir iki gündür rahim ağrısı regl ağrısı tarzında hafif ağtılarım olduğunu söyledim doktor bişey demedi ama sizce normal mi yada nstde 60 a çıkmamasına rağmen doktorun biraz sancın çıkmış demesi ne demek oluyor sizce 39 a kadar bekler mi oğluşum🥹 bide bende bikaç gündür öksürük var ciğerlerimden geliyor nst sırasında da öksürdüm o sancı çıkarmış olabilir mi