Salmanc Bildiğiniz beğendiğiniz ve yaptırdığınız yer varsayazabilirmisiniz ? Kaçlı kaça yaptırdınız eğer mümkünse hızlı resim atabiliyomusunuz
Deletedmom667 Salmanc instagram da ahenk çıkolata var çok kalıtelı 1 sene bayatlamadan yedık 2 sefer yaptırdım pişman olmadım..
Ilaydaile Salmanc instagramda çikolatadiyarı diye bi sayfada yaptırdım pelit marka tadı da çok güzel tavsiye ederim 100 adet yaptırdım
Deletedmom667 Salmanc karton kutulu isimli kuzum bir 48 li yaptırdım80 lira 72 li yaptırdım 100 tl idi. En guzelıde kutusuzda yapıp yolluyorlar nişan için oyle yaptırmıstım
Susam1007 Kapalı çarşıda 150 adet çok lezzetli çikolata ve etiket toplam 85 tl geldi ama gebeler sabah çok erken gitmenizi tavsiye ederim çok kalabalık ve dar dükkanlar 😊 sağlıklı doğumlar
Princess1 Şehir dışına gönderim yaptırımınız oldu mu benim dogum yaza hatta ağustosa gelecek gelene kadar mahvolmasınlar. Acaba soğuk yalitimla mi yolluyorlar ?
GlenSnker Ben baskılı kutulu çikolatalarımı bu sayfadan yaptırdım.https://www.instagram.com/p/BuCOOc3hOJ3/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1fr5rw83qqnw3 Aynalı çikolatalarımı da bu sayfadan yaptırdım. https://www.instagram.com/p/BuCA2WHAfyi/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=17wxfhvcgvxl4 Çok memenun kaldım. Tavsiye ediyorum.