Bende hamileliklerde çıkan bi fıtık var hamilelik bitince fıtıkta kayboluyor. İnanışmaz ağrısını yaşıyorum sürekli göbek ve çevresinde ağrın var eğilip kalkarken patlayacak gibi hissediyorum gerginlikten. Krem falan sürsemde geçmiyor bi türlü. 33+1 deyim bu arada.