Baharcakir55 Anonim1601 medikal parkta Sefa erdem Özhan a gidiyorum ilk doğumumu da onda yapmıştım çok ilgili bir doktor
Anonim1601 Baharcakir55 medical parkın doğum hizmetini beğendiniz mi peki temizliği ebeler odalar ilgileri gibi
Baharcakir55 Anonim1601 Sefa bey bundan önce büyük Anadolu hastanesindeydi ben o hastanede doğum yaptım medikal park için bi bilgim yok ama yapanlar çok memnun çevremde