13+1 haftalık hamileyim.Bundan once iki kürtajım oldu simdide riskli oldugu için hamile olduğumu öğrendiğimden beri yatıyorum. Ayrica kan sulandırıcı iğne kullanıyorum suan herşey çok şükür yolunda.Ama doktor sürekli yaticaksin dedi tuvalet yatak ikisi arasında kaldim.Bazen sıkılıyorum ne yemek ne çamaşır hiç bir seye elimi sürmüyorum.Benim gibi olan var mı süreç nasil ilerliyor?